Platforma Wordwall a oferit o serie de activități dinamice și personalizate — potrivite nivelului de învățare al elevilor — prin care aceștia au putut exersa formele de salut, prezentarea personală, precum și utilizarea corectă a verbului être în contexte reale de comunicare.
Prin intermediul exercițiilor digitale (de tip quiz, matching, open the box), elevii au avut ocazia să își verifice cunoștințele imediat, primind feedback automat, corect și motivant.
Activitatea a transformat ora de limba franceză într-un spațiu interactiv și ludic, în care tehnologia a devenit un aliat natural al învățării. Elevii au participat cu entuziasm, demonstrând spirit de competiție și dorință de perfecționare.
Platforma mi-a permis să personalizez conținutul și să urmăresc progresul fiecărui elev, oferind o imagine clară asupra gradului de înțelegere a temei.
Această abordare modernă se aliniază principiilor educației centrate pe elev, promovând gândirea critică, colaborarea, autonomia și învățarea prin descoperire.
De asemenea, utilizarea Wordwall a favorizat integrarea competențelor digitale în procesul de predare, încurajând elevii să folosească responsabil și creativ resursele online.
Activitatea s-a desfășurat în cadrul programului Building Digital Skills for Educational Success, având ca obiectiv principal dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice și integrarea instrumentelor educaționale interactive în practica școlară.
Lecția „Je me présente” a fost aleasă pentru a exemplifica modul în care un joc digital poate transforma o lecție tradițională într-o experiență interactivă, atractivă și eficientă.
În concluzie, utilizarea platformei Wordwall a contribuit la crearea unui mediu de învățare activ, motivant și accesibil, în care elevii au învățat limba franceză cu plăcere, prin joc și explorare.







