Search
Close this search box.

Gândirea Critică

Activitatea didactică care se bazează pe aplicații interactive reprezintă acel sistem de acțiuni care îl conduc pe elev în direcția antrenării capacităților creative și dobândirea gândirii critice.

Competențele dobândite la cele două mobilități ne-au învățat să punem accent pe aplicații și instrumente educative în vederea completării învățării tradiționale la clasă.

Obiectivele activității sunt:

  • Înțelegerea și utilizarea unor aplicații/activități specifice pentru îmbunătățirea eficienței învățării;
  • Dezvoltarea abilităților necesare în vederea dobândirii critice.

Activitatea s-a desfășurat astfel, iar tema activității a fost:

Școala viitorului în viziunea noastră

  • Ne-am împărțit în trei grupe pentru a crea din plastilină școala imaginată de noi în viitor;
  • Fiecare grupă a creat figurine pe care, la final, le-am unit formând macheta proiectului nostru;
  • Concluzii și părerile participanților: activitatea a fost definită ca fiind amuzantă, copilăroasă, hazlie, creativă, frumoasă, interesantă, a stimulat lucrul în echipă, ingenioasă, nostalgică, distractivă, unică, a dezvoltat cooperarea între membrii echipelor.

Acest mod de lucru a determinat elevii să iasă din cadrul activităților tradiționale pe care le au la clasă și să gândească noi modalități de îndeplinire a sarcinilor, cu ajutorul și colaborarea colegilor.