Competențele dobândite la cele două mobilități ne-au învățat să punem accent pe aplicații și instrumente educative în vederea completării învățării tradiționale la clasă.
Obiectivele activității sunt:
- Înțelegerea și utilizarea unor aplicații/activități specifice pentru îmbunătățirea eficienței învățării;
- Dezvoltarea abilităților necesare în vederea dobândirii critice.
Activitatea s-a desfășurat astfel, iar tema activității a fost:
Școala viitorului în viziunea noastră
- Ne-am împărțit în trei grupe pentru a crea din plastilină școala imaginată de noi în viitor;
- Fiecare grupă a creat figurine pe care, la final, le-am unit formând macheta proiectului nostru;
- Concluzii și părerile participanților: activitatea a fost definită ca fiind amuzantă, copilăroasă, hazlie, creativă, frumoasă, interesantă, a stimulat lucrul în echipă, ingenioasă, nostalgică, distractivă, unică, a dezvoltat cooperarea între membrii echipelor.
Acest mod de lucru a determinat elevii să iasă din cadrul activităților tradiționale pe care le au la clasă și să gândească noi modalități de îndeplinire a sarcinilor, cu ajutorul și colaborarea colegilor.






