Obiectivele lecției
- Elevii vor explora conceptul de identitate personală și vor dezvolta discernământul și gândirea critică prin jocul “Două Adevăruri și o Minciună”.
- Elevii vor explora diferite aspecte ale identității personale.
- Elevii vor oferi feedback succint prin intermediul unui chestionar la finalul lecției.

I. Introducere
a. Discuție deschisă:
Elevii sunt încurajați să împărtășească păreri și întrebări despre identitatea personală, dar și despre conceptul de gândite critică.
b. Explicarea jocului:
Se prezintă regulile jocului “Două Adevăruri și o Minciună”. Elevii vor fi împărțiți în grupuri mici și vor crea afirmații despre ei înșiși, dintre care una va fi falsă.
II. Jocul “Două Adevăruri și o Minciună”
a. Prezentarea grupurilor:
Fiecare grup își prezintă afirmațiile, iar ceilalți elevi încearcă să ghicească care este minciuna.
b. Discuții și analiză:
După fiecare prezentare, se discută despre cum au ghicit elevii minciunile și ce semnale au observat.
III. Chestionar feedback
- Descrierea lecției într-un cuvânt, folosindu-se site-ul Menti.com pentru obținerea feedbackului.
https://www.menti.com/alvrrfwk1f5u
Profesor,
Ana-Maria PARASCHIV







